onsdag, januari 18, 2006

Kul men kort

Coola brudarSpenderade ett par timmar på Börsen ikväll, där EMA Telstar hade "minifestival" för bokningsbolag och arrangörer. 16 band visade upp sig, körde en låt var inför en kräsen och inte speciellt uppsluppen publik. Såg bl a Hardcore Superstar (gäsp), Kristian Anttila (gillade), Erik Gadd opluggad (kastratsång), Max Peezay, Hello Saferide. Hade kunnat bli en riktigt trevlig kväll om jag inte tagit bilen. När jag stod och satte på mig jackan för att gå hem, stötte jag ihop med den här killen - ett kärt återseende och det var tråkigt att jag var tvungen att gå.
Främsta anledningen till Börsenbesöket var tjejerna ovan. Vi har just signat världens coolaste rockband! Världen bör göra sig redo för norrlandsbrudarna i Soak The Sin. Shit, va' bra det lät!

2 Comments:

At 4:10 em, Blogger Lisa said...

jaså den gode phil har hookat upp mer er, hehe.

 
At 8:23 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Japp. Den gode Phil är sååå superentusiastisk över det här "projektet"... Dom åker till Manchester i helgen och spelar på en cancergala. Med Andy Rourke. Tungt!

 

Skicka en kommentar

<< Home