tisdag, januari 24, 2006

Just tittat på Peo hos Virtanen. Det blev inte den snaskiga intervju med frossande i död och knark, som jag fasade att det skulle bli när jag bokade in honom. Tyckte faktiskt att Fredrik skötte det ganska snyggt och gjorde en bra intervju. Peo har en fullständigt förkrossande stockholmsdialekt - blandas numera med jönköpingska - (om än något hes idag) och är en grym marknadsförare och PR-strateg.

Själv lyssnade jag endast med ett halvt öra på Noice när jag var yngre. Då hade jag redan halkat in på Bowie och tyngre punkprylar. Men "En kväll i tunnelbanan" var ändå rätt 'trallvänlig'. Sveriges första pojkband - jo, man tackar!

2 Comments:

At 9:01 fm, Anonymous Anonym said...

Då vågar jag*ler*

Noice är mina första "idoler" ihop med GT, ja ABBA kom väl allra först. Förstod aldrig det där med att antingen gillade man Noice eller GT. Jag satt hemma på rummet och diggade båda, men som den Stockholmare man är höll man på Noice utåt(vaddå grupptryck?)

Synd att jag missade den intervjun, skulle varit kul att se honom. Så det är i Småland han huserar numer...

 
At 9:42 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Klart du vågar, Lillmyra! :-) Heej!
De där med kriget mellan Noice och GT missade jag totalt. De lirade liksom inte riktigt på samma planhalva, tycker jag.
Tror att intervjun sänds i repris i ZTV om någon dag eller två...

 

Skicka en kommentar

<< Home