lördag, december 03, 2005

Sömnplaner för söndagkväll

Sitter redan nu och planerar inför morgondagens nattning, detta alltså redan innan jag har gått och lagt mig på lörda'n. Jag måste natta mig själv med dottern imorgon, och gärna så tidigt som möjligt. Anledningen är att jag klockan 03:45 *piiip* måndag morgon, ska möta Iris och hennes band utanför TV 4, eftersom de ska vara med i TV 4 Nyhetsmorgon. Giv mig styrka! Egentligen är det inte mig det är synd om. Tänk på stackars Iris & Co - hur orkar man vara entusiastisk över sin musik klockan fyra på morgonen (utan att vara fylld av rusdrycker)?
Fast jag har hört att de bjuder på väldigt god frukost...

9 Comments:

At 11:22 em, Blogger Humlan said...

Bara man kommer upp, så brukar det funka. Och du behöver ju inte göra frukost.
Jag ska försöka krypa upp ur sängen till sändningen, så jag får se henne.

 
At 11:27 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Ja, det värsta blir väl att hålla sig vaken resten av dagen sen....

 
At 11:30 em, Blogger Humlan said...

Jo, du får väl sova (för-)middag...

 
At 12:10 fm, Blogger Mildamakter said...

Huvva - det var ju en ruskig tidpunkt!

 
At 12:13 fm, Blogger Vi på Kantarellen said...

Oj oj oj....nu måste jag sätta klockan på ringning i morgon kväll.

 
At 7:59 fm, Blogger Ilva said...

siesta sager jag bara!

 
At 11:03 fm, Blogger Cornelia said...

Då ska jag se på TV på måndag morgon! Lycka till! När man ska upp så ohemult tidigt kan det ibland vara svårt att sova, bara för att man vet att man måste.

 
At 6:51 em, Blogger Bloggblad said...

Jag har aldrig någonsin sett någon form av morgonteve, för jag är inte i form att ens slå på apparaten på morgonen...
Tur att jag inte är kändis och måste vara med där... Jag är så låg när jag vaknar att jag varnat min chef - om jag ringer och säger upp mig före 8 en morgon, ska hon inte bry sig...

 
At 8:56 em, Blogger maruschka said...

De har ju väldans fin lunch på TV4 (vilken jag saknar nu för tiden...*suck*) så frukosten är säkert också fin...*s*

 

Skicka en kommentar

<< Home