lördag, december 03, 2005

Jag - en nia

Hej, jag heter Biggis. Jag är en nia.

Hittade en liten numerologisk analys hos Christina.

Så det här är alltså jag:

Siffran Nio:
Du är en riktig ledartyp som är full av energi. För att undvika onödiga missöden som lätt kan uppstå i brådskan bör du se över din planering två gånger innan du börjar med något. Du tar hand om alla och ser till att de har det bra. Ofta engagerar du dig så mycket i andra människor att du glömmer dig själv. Du måste bejaka dina egna behov av hjälp och kärlek för att kunna orka vidare.

Du kan lätt känna dig oälskad. Det kan bero på att du tycker att du tidigare blivit övergiven av en närstående. Det kan även orsakas av att du känner att du inte får något tillbaka av dem som du hjälper.

I ett förhållande har du en tendens att vara lite för energisk i början. Detta kan tyvärr skrämma bort din käraste/käresta. Tänk på att det tar lite tid att lära känna en ny människa.

Nior regeras av Mars, färgerna som passar dig bäst är olika röda toner.

Testa själv, vetja!

Min stora undran är nu bara; finns det verkligen bara 9 olika sorters personligheter i världen? Och vad kommer detta Nya System att ha för påverkan på oss som egentligen är riktiga femettor? (Åh, ibland njuter jag av att försöka vara riktigt, dåligt, uselt långsökt rolig...).

4 Comments:

At 12:16 fm, Blogger Lyckliga Grodan said...

men hallå.. hur bra stämde inte det där då.. och på storgrodan oxå... otroligt vad man kan gå stärkt ur ett internettest.. det var bara den gången jag blev en lastpall, och lite då jag blev en tax, som jag blev lite ledsen..

 
At 11:05 fm, Blogger Cornelia said...

Men jag får olika siffror beroende på om jag tar med ett eller två förnamn. Jag har inte bestämt mej för vilken siffra jag vill vara en 7:a eller en 4:a.

 
At 10:33 em, Anonymous Anonym said...

Visst är det lite kul med såna där tester och analyser och vad det är. Barnsligt kul

 
At 11:42 fm, Anonymous Anonym said...

eller om man tar det "nya numerologiska systemet" eller gamla... "riktiga" horoskop med exakt tid och plats när man föddes är ganska intressanta, sedan har du kinesiskt horoskop oxå... och hur mkt påverkas man eg av horoskopen om hur t.ex. vattumannen "är"? självuppfyllande kanske?...

 

Skicka en kommentar

<< Home