söndag, december 11, 2005

Äntligen kunde jag!

Upptäckte den där "likhet-med-en-kändis-sidan" som har figurerat överallt i bloggvärlden senaste dagarna. Självklart vill man testa. Men det tar lååååååååång tid att komma in. Så lång tid att jag inte trodde min dator hade tillräcklig kapacitet. Men det hade den. Och så här blev resultatet:

Jag förstår inte var likheterna sitter. Jo, förresten - den bild som dataprogrammet hittade på Isabella, där var vi lika klotrunda i ansiktet. Jag hittade en snyggare...


Och för er som inte redan provat - här är länken:
http://www.myheritage.com/

6 Comments:

At 9:34 em, Blogger Bloggblad said...

Jag har bara sett en bild på dig från bloggarträffen, men visst är den lik alla tre!
Hälsnar Sophia Loren...

 
At 9:38 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Bloggblad: Åh, vilken bild har du sett? Den vill jag också se...! *skrattar så jag måste hålla i mig*
Såg nog din likhet med Robin Williams och Whoopie Goldberg... :-) Och Sophia Loren x 2 är ju inte illa pinkat. Och Jennifer Lopez... Mhm...

 
At 9:53 em, Anonymous Anonym said...

Hej! Skulle jättegärna vilja ha länk till sidan! För att få se vem jag är lik! För folk brukar säga att jag är lik Marie Fredriksson och Annie Lennox!

 
At 10:10 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Bim: Sorry. Jag skulle ha lagt in länken från början. Nu är den där!

Anna: Du har ett unikt utseende! :-) Skönt att inte se ut som "alla andra"...

 
At 4:34 em, Blogger Bloggblad said...

Jag har mailat över de bilder jag fick!

 
At 8:20 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Bloggblad: tack, jag har fått dom nu.

 

Skicka en kommentar

<< Home