torsdag, december 29, 2005

Aktörer

Bild lånad från www.popculturejunkies.comNej. En tvåa (well, kan ha varit en trea också, men jag tror inte det) Famous Grouse hjälpte inte, inte ens serverad i Jack Daniels-glas. När jag pratar låter det ändå likadant, vare sig jag håller för näsan eller inte. Tur att man hållit truten sedan klockan 20:00...

Har spenderat kvällen med Sean Penn (favoritskådespelare alla kategorier) och Nicole Kidman (kräkmedel - hon måste ha en pinne uppstucken nånstans...) tillsammans i filmen Tolken. Har försökt se den förut, men somnade. För några veckor sedan damp den ner i brevlådan och eftersom jag inte hade något bättre för mig ikväll, skulle den ses. Nu höll jag mig vaken, eftersom jag redan slumrat till framför TV'n tidigare, strax efter att lillskorpan dunade in kl 8. Egentligen såg jag den mest för Seans skull, tycker den var rätt så pretentiös. En så'n karl, och en så'n skådis!

2 Comments:

At 11:34 fm, Blogger felicia said...

nummer ett på min lisat över kända människor jag vill tumla runt med(dvs etta på knulllistan)

 
At 11:53 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Felicia: På min lista ligger Brad Pitt etta, alltid. På alla listor. Ever! Kul att du hittade hit!

 

Skicka en kommentar

<< Home