fredag, december 23, 2005

Säsongshälsning

11 Comments:

At 2:24 em, Anonymous Anonym said...

Vilken smaskig hälsning :-) God jul själv och hoppas julen blir bra och att det löser sig med din pappa.

 
At 4:03 em, Blogger Lyckliga Grodan said...

har du gjort det själ??? Grymt imponerande..
god jul på er godingar..

 
At 4:30 em, Blogger Morgondimma said...

God Jul och Gott nytt Bloggår

 
At 6:44 em, Blogger Gagga said...

Å, vilket vackert hus!
Önskar dig o de dina en riktigt God Jul! Krama lilla M. från mig!

 
At 11:36 em, Blogger anna said...

God Jul på dig med vännen!

 
At 8:49 fm, Anonymous Anonym said...

Vill bara önska dig en riktigt GOD JUL från en som följer ditt liv i din blogg.

 
At 8:49 fm, Anonymous Anonym said...

Vill bara önska dig en riktigt GOD JUL från en som följer ditt liv i din blogg.

 
At 12:28 em, Blogger Bloggblad said...

Tjusig stuga. Så långt som till pepparkakshus har jag inte kommit i min julkarriär. Och lär aldrig komma heller, det skulle bara bli ett fuskbygge.

Här är det full snöstorm - härligt att få sitta inne.

 
At 5:40 em, Blogger Cornelia said...

Firar du fortfarande?

 
At 9:17 em, Anonymous Anonym said...

Och när ska den delas i bitar och fikas upp?
jag har alltid undrat om det går att äta pepparkakshus. När vi haft något har de stått så länge att de blivit alldeles för dammiga för att ätas.
RS
kulturbloggen.com

 
At 9:52 em, Blogger The Female Dinousaur said...

God Fortsättning till er alla. Tack för att ni har delat mina tankar, min glädje och mina jobbiga stunder.
Snart är det nytt år och andra bullar!

 

Skicka en kommentar

<< Home