onsdag, augusti 10, 2005

Slutbloggat

Nu har jag fattat ett beslut. Jag ska sluta blogga. Over and out. Det blir inget mer. Jag kan inte fortsätta så här.

Jag kommer härmed att sluta blogga, på arbetstid.

Efter Bloggblads kommentar om att man kan spåra och se allt (det visste jag ju sedan tidigare, men det blev så påtagligt på något vis, när hon tog upp det) bestämde jag mig. Det blir inget mer bloggande på arbetstid. Man vet aldrig om någon nitisk människa får för sig att kolla upp vad den där Biggis pysslade med under sina första veckor på företaget. "Jaha, här har vi en adress som är välbesökt..." Och så är jag upptäckt! Ve och fasa! Så nu är det slut. Finito!
Dessutom känner jag att det kommer att bli en hel del att göra framöver. Promotionarbetet kommer att kicka igång på allvar redan nästa vecka; på måndag ska jag och chefen träffa det första bandet som ska bli bolagets första steg i riktning mot något poppigare alternativt rockigare repertoar. Har fått lyssna på plattan, och den låter faktiskt riktigt bra. Lite dragning åt Chris Isaak-hållet. Så jag kommer inte att sakna sysselsättning om dagarna. Vilket är en förutsättning för att jag överhuvudtaget ska kunna hålla mig från att gå in på rullgardinsmenyn "favoriter" och scrolla ner till... Blogger dashbord... Create new post...

Neeeej!

Pojkvännen kommer att bli galen på mig - han tycker redan att jag är en bloggnörd och nu kommer det att bli ännu värre. Men, skriva är ett måste. Men på kvällstid, då.

9 Comments:

At 11:53 em, Anonymous Anonym said...

Pust o stön, jag blev lite nervös där,,,men självklart håller vi tillgodo kvällstid!

 
At 11:59 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Rara Rita, don't worry, jag säger som Arnold: I'll be back!

 
At 8:32 fm, Blogger Vi på Kantarellen said...

Jag får väl försöka "hia" mig tills du kommer hem på dagarna. Hur dag slutar du på jobbet. 4 eller 5? I så fall förväntar jag mig ny blogg senast klockan 6.

 
At 8:35 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Mams: Haha! Den som väntar på nåt gott... Ikväll blir det dessutom ingen blogg; jag ska ut och göra stan osäker... :-)

 
At 10:12 fm, Blogger Batbut said...

Om Du går upp kl 6 hinner Du med 1 blogg, sedan cyklar du hem på lunchen - 1 blogg, och så 1 före middag, och en strax innan sovdags - voila - 4 bloggar! Det ska nog fixa sig ska Du se *s*

 
At 10:14 fm, Blogger Theron o familj said...

Nu skrämdes du rejält, tills jag läste lite längre ner. Skönt, att du åtminstone bloggar på kvällarna menar jag.

 
At 2:12 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Batbut: Åh, tänkte inte så långt! Gud, jag kommer ju att hinna med en massa bloggande! :-)

Mamma Mu: Smickrare där! :-)

 
At 3:55 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Jaa... länge leve Batbut!

 
At 9:09 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Hej Sandra! Kul att DU är tillbaka! Vi har väntat på dig.

 

Skicka en kommentar

<< Home