onsdag, augusti 10, 2005

Regntunga skyar

Onsdag. Idag fick jag lämna dottern på dagis. Sambon var lite trött och sov fortfarande på söta örat när jag gick. Han fick i alla fall ur sig ett "Åh, lämnar du henne!? Du är go' du!" innan vi satte av på cykeln.

Kom pga detta, lämningen alltså, senare än jag brukar till jobbet och det betyder att jag inte hinner blogga på morgonen. Gaaaah! Hur ska jag klara mig nu!? Jag törs knappt öppna bloggen på arbetstid; inbillar mig att nitiska tidsstudiemän kan få för sig att gå in i servern och studera mina digitala mellanhavanden. Paranoid, jag? :-)

Och nu regnar det också.

6 Comments:

At 9:27 fm, Blogger Vi på Kantarellen said...

Jaha ja!!! Och vad gör du nu då?

Mamselamsen/Tidsstudieman under-cover

 
At 9:30 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

...jag sa "törs knappt... :-)

 
At 9:54 fm, Blogger Lyckliga Grodan said...

du är ju modig som ett lejon.. brallor och pannkaka..

 
At 1:40 em, Blogger Theron o familj said...

Är också på jobbet * sitter gömd med datorn under skrivbordet*

 
At 6:24 em, Blogger Bloggblad said...

Hm...arbetsmoral??? Brist på sysselsättning? Hm...
Jag är bara avundsjuk - kan inte göra nåt annat på jobbet än att jobba...
Dessutom är jag gift med "han som har hann'ôm'et" vad gäller datorer i kommunen, och vet därför att man kan kolla precis allting... Skulle inte våga gå in på min hemsida ens.

 
At 8:57 em, Blogger Batbut said...

1984 är här! Storebror kan se Dig överallt, glöm inte att rensa Din burk ibland så är det iaf lite svårare att spåra. Annars får Du tygla Dig till kvällen och komma knökladdad med skrivklåda *s*

 

Skicka en kommentar

<< Home