måndag, augusti 29, 2005

Jobba, jobba, jooooobbba!

Det är så dom skriker i "klacken" på fotbollsmatcherna.
Jobba, jobba, jooooobba! Så känner jag mig idag.
Hann precis kasta i mig en äcklig Quarter Pounder-meny från "Gyllene Måsen", och nu sitter jag här framför skärmen igen. Måste ringa den, måste maila till den, måste kolla det, måste registrera det... Så många måsten. Så lite tid. Ryggvärken från lördagkvällen har övergått i en nackspärr som heter duga (men det var fortfarande värt det!). Ikväll kommer vi att samlas för en liten kick-off-middag på någon restaurant i stan. Det kommer säkert att bli en del ropande där också. "Jobba, jobba, joooooobba!".

7 Comments:

At 1:04 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Och det ska du säga... ;-)

 
At 2:36 em, Blogger Batbut said...

andas, lugn och fint. Djupa lugna andetag. In..... Ut.... In... Ut.. osv. Sedan kör Du på igen *s*

 
At 3:50 em, Blogger maruschka said...

Hej tjejen, hoppas det har slutat pipa i öronen?
Jag känner igen det där med jobba, jobba, jobba!
Hinner inget annat känner jag...och nu har de jävlarna sprängt en bil i närheten av där jag bor, så nu kan sambon inte ta sig hem och hämta sonen på dagis, så det får farmor göra...stress, stress, stress...

 
At 4:03 em, Blogger Lyckliga Grodan said...

puh.. jag blir ju trött t.o.m av att andra jobbar.. det får räcka för mig.. ta det lugnt hörru.. ingen kommer nånsin att ångra att de inte jobbat mer i livet.. det är det andra vi ångrar..

 
At 4:03 em, Anonymous Anonym said...

Du kanske skulle köpt lite syrgas till lunchen istället??*L*

 
At 5:01 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Stress.....vá är det?
=)

 
At 2:16 fm, Blogger Jenny said...

Blogga blogga bloooga, borde du göra i stället för ovan nämda. Själv vill jag helst sova sova soooova, men solen skiner och vi skall till stranden. Hej och kram

 

Skicka en kommentar

<< Home