lördag, augusti 27, 2005

I väntan på en konsertvän

Hon kommer strax före fyra. Jag hinner blogga en liten, liten stund... :-)
Lillälsklingen har nymålade tå- (orange) och fingernaglar (guld) och är hemfraktad till sin farmor. Stackars farmor, hon har inte fått vila mycket den här helgen...
Storälsklingen kom hem sent inatt, och redan kl 10:30 var han tvungen att bege sig till Swedish Metal Expo i Fryshuset för att jobba. Tydligen är det evenemanget en riktig flopp; det viskas om att utställarna ska kräva pengarna tillbaka...

Åh, vad jag ser fram emot att gå på konsert! Och jag vet inte om det var ni som höll era tummar hårt, men det ser ut som om vi skulle slippa regn. Snälla? Aningens trött är jag fortfarande efter gårdagen, men det ger sig nog. Digitalkameran är med - kanske blir det några roliga bilder, om batteriet hinner laddas ordentligt.

Håkan Hellström. Om 1 1/2 timme är han min (och 7.000 andras).

8 Comments:

At 4:38 em, Blogger Ilva said...

Ha det sa kul-ar lite avis! Framforallt pa att fa vara barnlos!

 
At 5:42 em, Blogger Gagga said...

Hålligång bruden!

 
At 6:30 em, Anonymous Anonym said...

Väntar med spänning på foto,, men H Hellström o jag går inte så bra ihop.

 
At 6:35 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Fota allt.... utom den tondöve Herr Hellström.

 
At 6:57 em, Blogger Batbut said...

Hv fun baby! Och shejka loss rejält, den rensar själen. HH, då skulle tom jag kunna följa med och sjunga bra *s*

 
At 10:20 em, Anonymous Anonym said...

:-) japp tom kattkärringen (som normalt sätt inte tycker om HH) tycker han var bäst. Men just nu så tycker jag,efter en flashback, att Verve är bäst igen. Leta lite i skivsamligen så hittar man guld korn

 
At 4:15 em, Anonymous Anonym said...

Jag kan bara meddela att Swedish Metal Expo blev en hit. De utställare som var där kommer tillbaka nästa år, samt att de som inte vågade ta chansen i år har redan satt upp sig på lista tills nästa år.
Att sedan den svenska publiken inte har erfarenheter av sådana här evenemang gör att besökar antalet inte var så stort.
Men det är bara att vänja sig, för vill man ha kollen på metalscenen så har man allt på ett och samma ställe, jämför med andra mässor.

 
At 7:03 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Bra att det blir ett återkommande event; det behövs en mässa för hårdrock - en stor och köpstark målgrupp! Satsa gärna lite mer på marknadsföring nästa gång. Annonser, flyers - nu vet jag ju inte hur mycket som gjordes den här gången, men jag kan inte påminna mig att jag såg en enda annons.

 

Skicka en kommentar

<< Home