fredag, augusti 26, 2005

Fem minuter

Vadå "inte blogga på arbetstid"? Har jag sagt det? Man har väl rätt till fem minuters 'bensträckare' varje timme?

Jag som alltid klagar över att jag aldrig kommer ut: från och med ikväll och en vecka framöver är det fullt av kvällsakviteter för min del, och det ska bli så kul:
Ikväll är det middag i Gamla Stan med ett gäng gamla arbetskamrater; vi jobbade ihop för exakt 10 år sedan.
På lördag är det "Where The Action Is" - Hellacopters, Moneybrother, The Ark och, framförallt: Håkan Hellstrom. Håll tummarna för att det inte regnar!
På måndag är det kickoff med nya företaget.
På tisdag är det skivbransch-get-together.
På torsdag är det releasekalas på Rival. Nå'n som vill komma?
**********
Dagens skivtips: Nublues "Dreams Of A Bluesman" - modern Delta-blues möter hiphop

7 Comments:

At 12:57 em, Blogger Theron o familj said...

Oj vad mitt liv plötsligt kändes tråkigt! *ser fundersam ut*.

Allvarligt talat: Ha det så kul!!

 
At 3:22 em, Blogger Lyckliga Grodan said...

ja hur kul låter mitt liv just nu i skogen.. plocka in lite hallon.. läsa en bok... ha det lite lugnt och tyst.... njuta lite av stillheten.. dricka te m grannen
nä jag får nog vrålspela lite musik i alla fall

 
At 9:27 em, Blogger Batbut said...

Rival, det är ju nästgårds. Jag kommer med silvertejpen redo!

 
At 9:44 em, Anonymous Anonym said...

Orkar du verkligen med allt detta?? För det är ju inte bara bara,,du skall ju även redovisa allt, även detaljer, för oss här i bloggland,, med kopior!! *ler elakt*

 
At 12:40 fm, Blogger Cornelia said...

Kul det låter. Jag ska på strategimöte med styrelsen. Hur kul är det?

 
At 8:45 fm, Blogger Vi på Kantarellen said...

Näääää.... inte Håkan Hellström!!! *håller för öronen*

 
At 3:20 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Hihi! Detaljer kanske ni kan få efter kvällen ikväll [läs lördag].

 

Skicka en kommentar

<< Home