fredag, oktober 24, 2008

Musikhelg

Oj, vilken vecka. Jag är helt slut, både psykiskt och fysiskt.
När min telefon ringer, sjunger min artist "I love you baby..." från sin nya platta. Jag tycker det är jätteroligt. Min kompis tycker att jag är hjärntvättad.

Nu är det fredag. Imorgon ska jag och sambon hänga med H3ll4c0pt3rs från tidig morgon till sen kväll. Är det sista gången, så är det...

På söndag kommer jag att vila från allt vad musikbransch och artister heter. Även om jag älskar mitt jobb och min bransch, så är det skönt att vila öronen lite, lite...

3 Comments:

At 7:53 fm, Blogger Tankevågor said...

Åh vad kul det är att det går så bra för din artist S!! Jag gillar honom, han har både skön röst och stil.
Låten är jättebra...jag blir i alla fall glad av den.

 
At 6:53 em, Blogger Cicki said...

Jag har utmanat dig.....:-)

 
At 7:14 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Londongirl: Ja, det är superkul att det börjar lossna. Han är värd varenda sekund av uppmärksamhet han kan få - det är verkligen på tiden!

Cicki: Aha. Spännande. Ilar...

 

Skicka en kommentar

<< Home