tisdag, oktober 14, 2008

Hela listan

Vilken konstig eftermiddag det blev.
Två av Körsbärsblommans kompisar ramlade in och lekte ett par timmar. Det blev till att rota efter hamburgare och hamburgerbröd i frysen. Jag är glad att hon fick underhållning från annat håll än sin ömma moder just idag.
För sen upptäckte jag det där med glasögonen. Och sen började kvällspressen ringa. Och B3rt K4rlss0n. Och jag insåg att det inte var den artisten jag hade räknat med skulle knipa en plats i startfältet. Den jag hade räknat med, fanns inte med i listan.
Ibland fattar jag faktiskt ingenting av den här branschen.

Etiketter:

2 Comments:

At 4:39 em, Anonymous Anonym said...

Men det är väl kul att det blir ett spännande år igen, för jag antar att det blir en repris för din del?

Kan inte bärga mig förräns den deltävling den artisten jag gillar ska delta i. Min röst är vikt redan *s*

 
At 10:06 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Skolfröken: Ja, spännande är det onekligen. Och ett helt annat utgångsläge än förra gången.
Haha, det är bra att vika röster! :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home