lördag, oktober 18, 2008

Bloggbryderi

Tappat blogginspirationen totalt.

Känner mig hämmad och låst när jag skriver, jag vill skriva om så mycket men får det inte ur mig. Tycker det blir lite för mycket tjat om jobbet ibland men det upptar så mycket av min tid och mina tankar just nu. Vardagslivet däremot, flyter på lugnt och friktionsfritt. Följden blir att det blir glesare mellan inläggen. Ibland finns tankarna på att lägga ner bloggandet helt, ibland vill jag starta om på ny kula, börja blogga under annat namn, någon annanstans.

Den som lever får se.

2 Comments:

At 10:03 em, Blogger Karriärmamman said...

Förstår dig. Så kände jag också förut och gjorde slag i saken. När man bloggat ett tag så behöver man rensa och börja om. MEN: om du gör det så viska gärna i mitt öra vart du tar vägen...så jag kan hänga med ;)

 
At 5:43 em, Blogger Marie said...

...instämmer i ovanstående. Hinta om du "försvinner", okej? :)

 

Skicka en kommentar

<< Home