fredag, januari 25, 2008

Before

Lilla Körsbäret, som varit hemma med mig hela dagen och som nu gosar och blir (ännu mer) bortskämd hos sin mormor. Vem har hon egentligen fått dom här ögonfransarna ifrån?


Jag funderar lite över kvällens utstyrsel. Är det gala så är det. En hemmagjord prinsesskrona skulle sitta som en smäck. Men herregud, det där håret måste göras något åt. Och ja, jag ska ha andra kläder.




Undrar om dom här två killarna också kommer att dansa på bordet när jag är borta? Tro mig, det kan dom behöva. Åtminstone den ena. Han måste väga minst 1,5 kilo mer än sin brorsa...

2 Comments:

At 9:06 em, Blogger Humlan said...

Jisses vad du har blivit långhårig! :o)

 
At 4:47 em, Anonymous Anonym said...

Humlan: Japp. Här odlas det långt... :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home