tisdag, oktober 23, 2007

Röd och öm

Jag har in i helvetes jätteont i huvudet.
Högra halvan av skallen är nästan varm och det ömmar och värker vid tinningen.

Den där skallen som numera pryds av en ilsket kopparröd kalufs.
Imorgon ska jag klippa till den i någon ny, spännande frisyr, som lämpar sig att sätta på utväxt.

Innan dess - kundmöte. Behöver fler sådana, eftersom två av dom projekt jag kalkylerat att jobba med i november har flyttats fram i tiden.

Nåväl. Jag har av en klok och vis liten man (lystrar även till namnet Liten Söt Sambo) lärt mig att rabbla mantrat: "det löser sig". För jag antar att det gör det.

2 Comments:

At 9:55 em, Blogger Unknown said...

Låter som en klockren migrän tycker jag...

 
At 10:03 em, Anonymous Anonym said...

ÅMIV: Hmmm. Jag har haft mer eller mindre ont hela veckan. Kanske läge för en liten amputation...

 

Skicka en kommentar

<< Home