fredag, oktober 19, 2007

Dumburken

Det verkar blir aningens mer tv-tittande för min del framöver.
Nuförtiden tittar jag nästan aldrig på något annat än Bollibompa men nu på lördag måste jag ju bänka mig, inser jag när jag upptäcker att nye, store favoriten Per (från föregående inlägg) kommer att vara med hos Babben. Tyvärr är ett av mina största kräkmedel, Jan Guillou, med i samma program, så jag står lite i valet och kvalet. Men man vet aldrig. Kanske, kanske man kan få kocken att tillreda något av honom... Om det nu går att få något gott ur den mannen...

Och på måndag börjar favoritserien alla kategorier; Prison Break. Yahoo!

Etiketter:

3 Comments:

At 1:08 em, Anonymous Anonym said...

Ang Janne G. Har du inte läst böckerna om Arn? De är jätte bra!Även böckerna om Coq Rouge är bra. Själva mannen är dock inte så kul men en bra författare och samhällskritiker tycker jag att han är. Kan bara inte tänka mig honom i ett UNDERHÅLLNINGSprogram. Va fan gör han där??"Morskan"

 
At 10:17 fm, Anonymous Anonym said...

Morskan: Nej, har inte läst något av herr G. Eftersom jag tycker att han är en dryg, uppblåst, pretto-skitstövel så har jag inte velat öppna en enda av hans böcker. Som jag hört både positivt och negativt om.
Programmet, ja... Såg inte hela men det lilla jag såg, var inte speciellt roligt. Inte ens Babben såg särskilt avslappnad ut.

 
At 9:50 em, Anonymous Anonym said...

GM: Håller med omprogrammet! Alla verkade stela o besvärade. Undrar hur mycket som klippts bort egentligen. Fattar inte hur de kan tänka sig honom som lördagsUNDERHÅLLNING!!!"Morskan"

 

Skicka en kommentar

<< Home