torsdag, oktober 18, 2007

Den glade, galne kocken

Per is in da kitchen. Bilden har jag helt fräckt lånat från Expressen.

Skippade datorn för TV'n när Körsbärsblomman hade somnat. Hamnade framför en matlagande Per Morberg igen.
Men han ÄR ju så himla rolig! Flera gånger garvar jag högt, samtidigt som jag undrar: har jag umgåtts med den här killen? Har han hängt med mig och min kära kompis, Fru Forsberg? För han använder flera gånger samma skämt och samma sätt att uttrycka sig, som vi genom åren. Med det vill jag väl inte säga att vi är så himla skitroliga (även om vi själva många, många gånger i livet garvat så att vi nästan kissat på oss). Jag ville mer säga att jag tror att jag, och Fru Forsberg, skulle kunna ha jäkligt kul ihop med den killen. Och ja, jag vet vad du tänker, men inte på det sättet!

Etiketter:

3 Comments:

At 4:00 em, Anonymous Anonym said...

Jag håller med, tror jag. Ärligt talat så känner jag mig väldigt dubbel vad gäller den mannen. Ibland e han kanon och ibland e han drygare än yes-diskmedel.
kramis
Fru Forsberg

 
At 10:31 fm, Blogger Gagga said...

Den där killen har jag träffat under några dagar då jag var statist i en av hans filmer. Inget positivt möte. Umgås mycket hellre med dig; DU ÄR JU TREVLIG O GULLIG DU, det kan jag inte påstå att jag såg minsta tillstymmelse av hos den mannen. Men han kanske hade en dålig vecka;)

 
At 10:19 fm, Anonymous Anonym said...

Fru Forsberg: Visst, drygheten lyser igenom ibland. Men mest är han rolig...

Gagga: Men rara du! Tack. Jag hör att du inte har träffat mig när jag har haft en dålig vecka... ;-)

 

Skicka en kommentar

<< Home