tisdag, oktober 16, 2007

Filmtajm

Nu har jag gjort det igen, fast jag vet hur det får mig att må efteråt.

Ännu en gång har jag sett en riktig skräckfilm.
En riktigt, riktigt läbbig en.

Music & Lyrics heter den och den har Hugh Grant i en av huvudrollerna.
Den här gången är det definitivt. Jag lovar härmed på heder och samvete att aldrig, aldrig någonsin igen se en film som herr Grant är på något vis iblandad i. Jag klarar inte av hans karaktär; den där som han alltid, alltid, alltid får spela. Lite virrig, förvirrad, småcharmig och småtokrolig överbrittisk TÖNT! En tönt som i varje scen dessutom ser ut som om han har drabbats av nackspärr och extrem bajsnödighet.
Bruce Willis framstår som en framtida Oscarskandidat i jämförelse.

Åh, så dåligt!

Etiketter:

2 Comments:

At 3:57 em, Anonymous Anonym said...

Håller i pricip med. Men låten var ganska romantiskt bra som de "skrev". "Morskan"

 
At 10:54 em, Anonymous Anonym said...

Morskan: Jag vet inte riktigt, jag uppfattade den inte riktigt. Jag var fullt upptagen med att kräkas... :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home