tisdag, juli 24, 2007

Sverige - semesterstängt!

Varför ska jag jobba, när ingen annan gör det?

Oerhört irriterande och tidskrävande är det, att ringa runt till tidningar och andra redaktioner för att prata en hel harang med en människa, och sedan sitta och vänta på någon uppföljning eller reaktion. När den uteblir, ringer jag självklart igen, bara för att få reda på att personen gått på semester, utan att lämna ärendet vidare till ev vikarie. Och så får man dra hela harangen igen...

Fast jag antar att det är det jag har betalt för...

Etiketter:

2 Comments:

At 8:35 em, Blogger Humlan said...

Betalt för att upprepa sig?
Betalt för att tjata?
Näe, ta semester du med och be artisterna vänta till hösten.. kan man inte göra så???

 
At 10:42 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Humlan: Jag önskar att jag kunde. Men artister verkar aldrig ta semester... :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home