onsdag, juli 18, 2007

Oh, no!

Inser det nu. Vad har jag gjort!? "Hur ska det gå? Hur ska dom klara sig?" (det kursiva är väldigt internt, det är ett kortkort citat från en Lindeman-sketch som fortsätter "....ni förstår, Atlanten ligger ju där... Men så vände vinden och dom blåste tillbaks igen". Jag tror det är Gasten Lindeman - ifall ni undrade... fast mest tror jag ni undrar, efter den här konstiga utvecklingen av blogginlägget, vilken konstifik människa jag är...)

Införskaffandet av bärbar dator och trådlös bredbandsuppkoppling kommer att ta död på vårt förhållande. För när ska vi nu ha tid att prata med varandra, när båda sitter vid varsin dator och jobbar?

Tänkte'nte på de'...

Etiketter:

3 Comments:

At 9:04 fm, Blogger Bloggblad said...

Ta't lugnt. Maken och jag har ett gemensamt stort arbetsrum där vi umgås mycket mer nu, vid varsin dator än vi gjorde på den tiden det var gemensamt sovrum... vi skickar mail till varandra och frågar om det är dags för fika etc.... :)

 
At 4:26 em, Blogger Unknown said...

Man kan alltid chatta på msn med sin sambo i fåtöljen bredvid! :-)

 
At 7:03 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Bloggblad och Åsa: Jo. Det är nog så det får bli... :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home