fredag, juli 20, 2007

Det enda som jag har

Gick upp 03:15 imorse. Det hade ju inte varit så farligt, om jag inte hade somnat 02:00. Det var lögn i helvete att somna. Brukar kunna somna som en klubbad... någonting... om jag läser men eftersom "Män som hatar kvinnor" var inne på upplösningen, funkade inte det heller. Så det var bara att kliva upp efter en timmes sömn och se glad ut.

Anledningen var denna:
Den här visan är faktiskt något av det vackraste jag hört, jag gråter nästan varje gång jag hör den.

Den 2 augusti får jag säkert höra den i Hagfors, när turnén börjar.

Etiketter:

4 Comments:

At 5:16 em, Blogger rolfner said...

Och jag var vaken och såg inslaget! Visan var jättefin och artisten framstod som mycket sympatisk. Dock gjorde intervjuerskan ett uselt intryck, verkade inte höra svaren på frågorna ens, opåläst?

 
At 7:05 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Monica: Ja, visst är den vacker! Och den passade så lämpligt till inslaget innan, som ju var ganska tungt. Annars är det lätt att det rimmar illa, om det är ledsamma inslag och sedan kommer en glad uptempo-låt. Men här funkade det kanon. Och jag håller med dig om opålästheten. Dessutom hade man kunnat skippa den där utomhusintervjun. Det skulle varit en moppe med i bild, men den lyste med sin frånvaro...

 
At 7:27 em, Blogger Humlan said...

Jag fick inte se/lyssna på det, för jag har fel (för gammalt) operativsystem... *suck*

 
At 11:37 em, Blogger Bloggblad said...

Jag har lyssnat nu, på din länk, är inte uppe så tidigt och ser inte på tv på morgnarna. Orkar inte med ljud då, läser bara papperstidning (utan att prassla...) Men sången är underbar!

 

Skicka en kommentar

<< Home