lördag, december 09, 2006

Livlig lördag

Liten Söt Sambo är Liten och Söt idag. Och hyfsat pigg. Plus till honom att han försöker, trots allt. Jag gillar honom.

Idag är det bråda timmar för mig. Först en liten tur på stan. Måhända har man turen att stöta ihop med en och annan bloggare! Därefter blir det till att fira en sextioåring. Hoppas jag slipper se honom dricka sig alltför full. Har förstått att det inte är varje dag han är nykter... Därefter rundar jag av med lite jobb. Klockan 8 ska jag hämta upp min adept, för vidare transport till TV, igen. Håll korpgluggarna öppna... Förr än ni anar drabbar hon er!

2 Comments:

At 8:23 em, Blogger Humlan said...

Vi var nog för tidiga... :(

 
At 9:04 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Humlan: Ja, ni hade precis gått när jag kom... :-/

 

Skicka en kommentar

<< Home