fredag, december 08, 2006

Inspelat och klart

Arbetsveckan är slut nu. Jag avslutade den med lite julklappsshopping, efter TV-inspelningen. Det tyckte jag att jag gjorde bra. Heja mig!

På TV-stationen verkade de allra flesta vara läskigt bakfulla. Man hade julfest igår, och vissa verkade liksom inte ha sovit så värst många timmar. Inte för att någon ens var i närheten att se så där sliten ut som en 40+ kan göra efter en blöt julfest. De allra flesta anställda ligger någonstans mellan 25-30-strecket åldersmässigt - en tjej; jättesöt, snyggt 'mejkad' som såg oförskämt fräsch ut - hade fräckheten att utbrista: "shit, jag bara sovit en timme!". Hade det varit jag, hade jag inte ens kunnat uttala dom orden.

Nåväl, inspelningen gick bra och resultatet kan man se på nämnda kanal kl 07:00 på tisdag. De flesta som jag träffade idag, sover nog fortfarande då...