tisdag, december 12, 2006

Ilamående

Idag, strax innan jag skulle gå hem, runt halvtvå-tiden, inträffade en vidrigt äcklig, kräkframkallande, "nu-vänder-jag-ut-och-in-på-magen"-händelse. Utan att gå in på alltför närgångna detaljer, kan avslöjas att händelsen innefattade ett toalettbesök och stopp i avloppet.

Hur jag än försöker förtränga, så kan jag inte få bort den där synen från mitt inre. Om en liten stund ska jag äta (*hulkar hjälplöst*) och det kommer troligen inte att bli någon större portion för min del idag (*hulkar igen*).

Kom på att jag borde skölja av gympadojorna, också...

7 Comments:

At 6:02 em, Blogger superkryp said...

Ameh!!! och Usch vad jobbigt.

 
At 7:39 em, Blogger Catherine said...

jag tycker att du kan bjuda på lite fler detaljer för nu fick jag en massa fria associationer som säkert är ännu värre än verkligheten :)

 
At 7:42 em, Blogger Bloggblad said...

I såna lägen är jag också kvackelmagad, annars är jag rätt tuff.

 
At 7:49 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Superkryp: Det är bara förnamnet!

Catherine: Akta dig så jag inte lägger ut lite bilder...

Bloggblad: Kvackelmagad... Kul!
Just i "stundens hetta", när det hela utspelade sig, var jag också helt cool. Jag klarar allt utom kräks... Men det är så här efteråt som jag inte kan sluta se synen...

 
At 10:39 em, Blogger Batbut said...

Vilket jäkla skitupplevelse...*S*

 
At 9:01 fm, Blogger Unknown said...

Ett par droppar pepparmyntsolja i en äggkopp/ett snapsglas med vatten som man häller rakt ner i halsen, ungefär, kan funka som motgift.

 
At 9:16 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Batbut: Japp, kände mig som Bajsmannen på Hultsfred, ungefär. Eller Bajskvinnan, rättare sagt.

Åsa: Åh, bra tips. Ska testa det nästa gång - eller vänta; det blir ingen nästa gång för jag tänker ALDRIG GÅ PÅ DEN TOALETTEN IGEN!! ;-)

 

Skicka en kommentar

<< Home