tisdag, juli 18, 2006

Tillbaka i sadeln

Redan innan lunch igår var jag less på mitt jobb. Tag då i beaktande att jag kom in först klockan tio. När jag startade upp Outlook för att ta emot nya mail, lyckades jag på något vis radera alla gamla mail i min inkorg, mail som skulle tas tag i efter min ledighetsvecka, åtgärdas. Medan dom nya mailen rullade in, såg jag bara - swoooosch - hur dom gamla försvann. Vart dom tagit vägen är fortfarande en gåta. Inte i 'borttaget' eller i någon undermapp. Rätt ut i cyberspace, bara! Så om ni sett dom, är det bara att hojta till. Hej spejs!

3 Comments:

At 9:19 fm, Blogger Cornelia said...

Visst är det kul nästan varje dag. Vart ska vi rymma tycker du?

 
At 9:23 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Cornelia: Japp. Kul. Varje dag. Inte. Jag rymmer gärna, och vart som helst. Jag kan i princip och bokstavligt talat bara kliva utanför dörren och sätta mig på ett plan någonstans (i Sverige).

 
At 12:56 em, Blogger Humlan said...

Ha! Du kan komma till Bryssel också! ;-)

 

Skicka en kommentar

<< Home