söndag, juli 16, 2006

Sista chansen

Sista dagen på min lilla minisemester. Försöker suga ur det mesta jag kan av den, även om jag börjat klippa oroväckande med dom isblå redan. En liten bagatell att sysselsätta mig med innan jag loggar ur:

3 saker som jag gillar:
Min lilla familj (tråkigt, givet svar men det bjuder jag på)
Musik
Sushi

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
Att flyga
Spindlar
Arrogans och högdragenhet

3 viktiga saker i mitt rum/hus:
Datorn
Sängen
Soffan

3 slumpvis valda fakta om mig:
Jag är morgonpigg
Jag har en piercing i näsan
Jag målar gärna mina tånaglar blå

3 saker jag vill göra innan jag dör:
Simma med delfiner
Förlova mig
Eeeeh? Jag kommer inte på något mer...

3 saker som jag kan göra:
Sjunga "Lilla Snigel" med stängd mun
Skriva på tangentbordet fortfort, och rättstavat
Förlåta mina vänner

3 saker som jag inte kan göra:
Stå ut med elaka människor
Sy, sticka och handarbeta
Sluta röka

3 saker som jag säger mest:
Jahaja!
Tjenare italienare!
Har jag sagt att jag älskar dig?

3 kändisförälskelser:
David Bowie
Prince
Brad Pitt

Well, det kändes ju inte helt inspirerat det där heller. Det är nog bäst jag går och lägger mig... Och jag behöver ingen ytterligare påhälsning från den där Micke P inatt. Visst, det är ju trevligt och så, men det får inte bli för mycket och för ofta. Vi kan ju tröttna på varandra... Lyssnade med hänförd min och ett fånigt flin på läpparna på hans sommarprogram idag, så risken/chansen är, om inte stor så möjligen befintlig...

1 Comments:

At 4:08 em, Anonymous Anonym said...

Missade Herr P men jag VET att han säkert charmade häcken av de flesta lyssnarna...Han vet HUR och NÄR han ska slå till!

 

Skicka en kommentar

<< Home