onsdag, juni 07, 2006

Party-slit

Möhippor, releasepartyn och ölkvällar. Det är mycket nu. Jag klagar inte, det är trevligt på alla sätt och vis nästan varje gång men min arma, åldrande lekamen orkar inte.
Även om jag inte på något vis tagit i från tårna, har jag har fått så jag klarar mig ett halvår framöver, känns det som. Sena, ölstinna kvällar med vingel, svammel och cigaretter hade sin speciella charm för 20 år sedan. Nu blir jag bara trött och seg i kolan och får svårt att samla tankarna dagen efter.

Känner pressen att närvara vid ännu ett av dessa releasepartyn imorgon, men skyller på att Liten Söt Sambo reser till Sweden Rock Festival, vilket han inte gör förrän på fredag. Nån måtta får det ändå vara. Dessutom har jag ett fint bröllop att bevista den 17:e som jag behöver ladda kroppen inför...

1 Comments:

At 7:54 fm, Blogger Vi på Kantarellen said...

Coca Cola och koffeintabletter. Funkar, även om man blir kolossalt darrig. :-D

 

Skicka en kommentar

<< Home