söndag, november 02, 2008

Mossa i mössan

Allvarligt talat.
Hur sänkt kan man vara efter en födelsedagsmiddag? Jag blir tokig när en hel dag går åt att vara luddig i luvan. Så har det tyvärr varit idag, efter en fantastiskt trevlig middag för 16.
Om ni någon gång tänker er en middag på stan, bara måste jag få rekommendera Restaurant Zink på Biblioteksgatan. Vilken fantastisk mat! Och vilket utomordentligt trevligt sällskap! Vi var ett gäng promotorer, skådespelaragenter, vintagebutiksägare, popstjärnor, tv-människor, barnspelkreatörer, civilekonomer och lite annat löst folk, som mer eller mindre både öppnade och stängde stället. Som om det inte vore nog, var det tvunget att åka hem till födelsedagsbarnet och lyssna på synthmusik till halv fyra på morgonen.
Ibland är man inte så klok som man tror.

3 Comments:

At 8:55 em, Blogger Karriärmamman said...

Najs, det var länge sen jag var ute och svirade så sent... Lääääääänge sen...

 
At 6:13 em, Blogger Mette said...

Så´nna fester känner jag igen .... glurp .... så vaknar jag morgonen efter och tror att jag ska bli vräkt och en massa annat .... hm...

Hej förresten! = )

 
At 10:01 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Karriärmamman: Nästa gång det blir något lämpligt kalas, ser du till att kommma. Dvs jag ser till att skicka en inbjudan, så kommer du!

Mette: Jag trodde att jag vuxit ifrån sådana fester, men tydligen icke. Fast det där med vräkning känner jag inte riktigt igen.
Hej själv, förresten!

 

Skicka en kommentar

<< Home