fredag, september 19, 2008

Guld på flaska

Det är dags för den där mässan igen. Tack och lov tror jag att jag gjorde mitt första och enda pass där igårkväll. Min kropp känns bräcklig, slutkörd och utarbetad. Tömd. Huvudet lite tungt (men mindre tungt än i början av veckan) och en del irritation har periodvis surrat i kroppen.

Och vad är väl bättre då, än att muntra upp sig själv med något gott och trevligt? Jag bjuder här eventuella läsare på rent guld på flaska. Här snackar vi dryck man helst låter bli att bjuda laget runt på. Vad sägs om tjugofem respektive trettionfem TUSEN för en flaska? Det var inte jag som plockade fram dom; hade jag stått med dom i handen hade jag nog behövt en bra drulleförsäkring...

Producenten arrangerar provning under mässan. För 1 cl av båda får man betala 1.000 riksdaler. Törs nog lova att ingen spottar ut under den provningen...

Etiketter:

4 Comments:

At 11:31 fm, Blogger PGW said...

Jisses! Hur gott kan något vara liksom?

 
At 7:53 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

PGW: Ja, man undrar ju...

 
At 1:05 em, Blogger e said...

Tur att jag inte gillar Bowmore...

 
At 7:38 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

E: Det går lika bra med selleri. Eller nåt.

 

Skicka en kommentar

<< Home