söndag, juli 27, 2008

Och mer därtill

Japp. Där kom det, det där uppdraget som jag inte kunde säga nej till.
Ett albumjobb för en tjej som släpper en jazzinfluerad popplatta. Hon har ett programledarjobb och en sjungande, välkänd make. Jag har inte hört plattan, men skivbolagsdirektören säger att det är riktigt bra. Vi har jobbat ihop förr och jag litar på honom. Dessutom gav han mig en väldigt fin komplimang som gjorde att jag verkligen, verkligen inte kunde tacka nej. Det finns en kvinna i min bransch, som nyligen listades som en av Sveriges tio största makthavare inom nöjesindustrin. Henne ville teamet bakom jazztjejen jobba med. "Jag har en som är mycket bättre", sa skivbolagsdirektören.

Jösses. Samtidigt som det är oerhört smickrande förpliktigar det ju något överjävligt.
Det är bara att försöka se till att man inte går in i en eller annan vägg i höst.

Etiketter:

2 Comments:

At 12:07 fm, Blogger Humlan said...

Hämta kraft, mod och stolthet ur hans ord och akta dig för väggar!
M a o; Lycka till!

 
At 8:35 fm, Anonymous Anonym said...

Tack, Humlan. Det ska jag!

 

Skicka en kommentar

<< Home