söndag, juni 08, 2008

Rockhelgen i bilder

Min uppdragsgivare vid vackert vatten.

Tjusig vy vid stranden där vi bodde.

Det gäller att vara fast förankrad när man är på festival...

Tyvärr fanns inga tider kvar på den härliga spa-avdelningen.

Lars, trummis hämtar upp för avfärd till festivalen.

Biggan Bu har backstage-passet redo.

Rolig t-shirt 1.

Rolig t-shirt 2.

Rolig t-shirt 3.

Rolig t-shirt 4.

Rolig t-shirt 5.

Halvrolig t-shirt 6.

Halvrolig t-shirt 7.

Uppdragsgivare, trumslagare och uppdragsgivarens roadie.

Vy från Sölvesborg.

Stortorget.

Trumslagar-arm.

Det första bandet vi såg på lördagen.

Trumslagarpojke och jingel-makare.

Det andra bandet vi såg på lördagen.

Band 2.

Publikrespons.

Det tredje bandet vi såg på lördagen.

Det sista bandet jag såg på lördagen.

4 Comments:

At 9:36 em, Anonymous Anonym said...

Väldigt roliga tröjor. Men vet inte om maken(dansbandsmusikern)skulle uppskatta den första tröjan!! :)

 
At 10:33 fm, Anonymous Anonym said...

Ingela: Hehehe... Håll honom borta från min blogg... :-)

 
At 2:42 em, Anonymous Anonym said...

Gammelmamman: Jag har den på min MSN där kan han inte logga in!!! He, he. Rätt åt han... ;D

 
At 5:57 em, Anonymous Anonym said...

Ingela: Fint. Han bör hållas borta från sådant som kan såra honom...

 

Skicka en kommentar

<< Home