torsdag, juni 05, 2008

Mötesdisciplin

Möte med artist och skivbolagsrepresentant på eftermiddagen.
Jag gillar mina artister och mina skivbolagsrepresentanter. Dom är glada, positiva och nöjda. Då blir jag också glad, positiv och nöjd. (Här höll jag nästan på att skriva de bevingade orden "kåt, glad och tacksam", från nå'n film med Yrrol-gänget - men det var inte riktigt dom orden jag letade efter).
Snacksaliga är dom också, båda två. Man får höra branschskrönor och musikerskvaller och det blir mycket skratt. Men när artisten är 40 minuter sen och man sitter på språng resten av mötet, för att familjen väntar hemma, då är det till slut bara enerverande med småprat, utvikningar och garv. Jag sa att jag hade bråttom, jag kastade menande blickar på klockan och till slut var jag tvungen att gå från mötet, innan vi var färdiga. Så kan det gå.

Nu laddar jag för Sweden Rock Festival.

Etiketter: ,

1 Comments:

At 8:21 em, Anonymous Anonym said...

Ah...Sweden Rock Festival... Där befinner sig min sär/sambo för tillfället... Tror inte det blir någon höjdare att sova i tält om det är lika varmt där som här... :) Jag skall ta mig ut på Torsö och hitta vattnet... Ibland är det tur att man har en mamma med stuga på en ö... Att de dessutom inte är där just i helgen blir ganska bra "semester" för mig... :D
//Mimmi

 

Skicka en kommentar

<< Home