fredag, april 04, 2008

Sjukare

Klockan halv tre i eftermiddags gav jag upp. Det gör jag inte ofta, men när det känns som om hela huvudet är fyllt av en slemmig sörja, det brusar i hela kroppen och man har förbrukat en halv toalettpappersrulle genom att snyta sig ungefär var femte minut - då får det fan vara nog!

Fick en och en halv timmes vila på soffan innan det var dags att hämta Blomman och faktum var att trycket i huvudet lättade lite. Vi får se om helgens vila kan kurera mig.

På måndag ska jag titta på mitt nya kontor...

2 Comments:

At 1:39 em, Blogger e said...

Vila, vila, vila. Det är pest att vara förkyld. Soffläge och Formel 1 rekommenderas.

 
At 5:48 em, Anonymous Anonym said...

e: Formel 1? Shit, det har jag inte tittat på sedan jag levde ihop med Mr X, som tittade v-a-r-j-e söndag. Till slut kunde jag allt om Mikka Häkkänen, Michael Schumacher och depåstopp...

 

Skicka en kommentar

<< Home