torsdag, november 16, 2006

Övertid och Tom Cruise

Gaaaah! Jag har bloggångest! Jag hinner inte läsa alla mina favvobloggar och knappt ens blogga själv. Det känns som om jag går miste om viktiga saker.

Kräkfritt idag. Tillbaka på arbetsplatsen. Egentligen behöver jag inte vara där, eftersom jag i måndags arbetade in hela månadens arbetstid. Fast jag uppskattar att ha mänskligt liv och rörelse omkring mig. Det är bättre än katterna som åmar sig mitt uppe på skrivbordet när jag jobbar hemma.

Har noterat att vi har en Tom Cruise-lookalike i vår Icabutik. Han torde vara runt 20 eller strax över och ser exakt, och jag menar EXAKT ut som en ung Tompa. Undrar om han fått höra det många gånger? Jag måste fråga!

4 Comments:

At 7:11 em, Blogger superkryp said...

Smygfota! ;)

Puh för kräkfritt. Jag vet inte hur många gånger jag blivit digitalt kräksmittad sammanlagd.

 
At 10:00 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Det MÅSTE vara David.... han som PGW dissar.

 
At 10:03 em, Blogger Bloggblad said...

Jag förstår dig - bloggandet är det första som får stryka på foten när Verkligheten väntar. Men det finns ju kvar... hålla sig helt uppdaterad med alla går ändå inte, så man får hoppas att folk inte syftar på sina tidigare inlägg à la följetong.

 
At 11:31 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Superkryp: Oh, well. Smygfoton utökar ju min CV - paparazzi.
Kräk som håller sig borta är bra kräk. Långt bort åt h-vete!

Mamselamsen: Eh? Que? Nu verkar jag ha missat något? Fattar ingenting.

Bloggblad: Jo, så är det. Fast det känns ändå som man hamnar utanför den där "gemenskapen" på något konstigt vis... Man är nog inte riktigt klok...

 

Skicka en kommentar

<< Home