lördag, maj 03, 2008

Nu flyttar jag

Jag gillar verkligen Blogger, men Wordpress hjälper mig att, tillfälligt, lösenordsskydda vissa av mina inlägg, vilket jag känner att jag vill göra.
Inte alla inlägg kommer att vara skyddade - bara mitt innersta, innersta kräver lösenord.

Var inte rädd eller blyg för att maila mig och be om lösenordet - jag är en (oftast) snäll och vänlig själ. Gamla och nya besökare - ni är så välkomna.

Min nya, tillfälliga, blogg hittar du här:
http://gammelmamman.wordpress.com/

13 Comments:

At 3:43 em, Blogger Gagga said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

 
At 3:46 em, Blogger Gagga said...

Det var jag därovan som snyftade till o raderade. Bekymrad över vad som hänt dig. Trodde, ja ville tro att det var något bra. Skäms över att jag skrev så hurtigt i kommentaren under ditt förra inlägg. Kram!

 
At 4:03 em, Blogger Lyckliga Grodan said...

hej..
grodan här..

hur hittar jag in??
maila mig på lyckligagr... hotmai....

 
At 6:33 em, Anonymous Anonym said...

Meeen?!... Om man vill fortsätta följa din blogg då som jag gjort i 2-3 år? (Fick bland annat en samling hårdrocksballader av dig en gång i tiden.) Skulle kännas väldigt tomt att inte kunna gå in o kolla vad du skrivit sen sist. Har full respekt för om du vill dela med dig till bara ett fåtal nära vänner, men annars är min mail-adress ied47@hotmail.com.

 
At 7:41 em, Blogger Batbut said...

jaha ja, och nu hålls jag alltså utanför? Jag som är världens mest nyfikna... om jag ligger på knä, bönar och ber, ler sött osv - mailar Du mig då?

 
At 7:50 em, Anonymous Anonym said...

Gagga, Grodan, Batbut och Anonym: Ni har lösenordet i er mail! Welcome...

 
At 9:15 em, Blogger Unknown said...

Jaha? Får man vara med där i hemliga bloggen?

asa@stenstrominfo.se

:-)

 
At 10:09 em, Anonymous Anonym said...

Åsa: Såklart man får! Välkommen!

 
At 12:19 em, Blogger Tankevågor said...

Men hallå jag vill också....
Mäh, hur GÖR jag?!

 
At 2:55 fm, Blogger Joakim said...

Då är det väll bara till att flytta med ;)

 
At 1:19 em, Anonymous Anonym said...

Londongirl: You're in!

Joakim: Välkommen med.

 
At 9:57 em, Anonymous Anonym said...

Det verkar vara en hel vetenskap att bli "proffessionell" bloggare. Wordpress hit och press dit ;) Ha det!

 
At 10:31 em, Anonymous Anonym said...

Lepracia: Hej. "Proffessionell"? Hur menar du nu? Jag är lika oproffsig som jag alltid har varit... :-) Come join!

 

Skicka en kommentar

<< Home