fredag, december 14, 2007

Batteritorsk

Det händer att jag väger mig emellanåt.
Imorse, efter duschen, ställde jag mig på (elektroniska) vågen.

46,7. Eeeeh, vänta lite. Visserligen åt jag nästan ingenting på hela dagen igår men... Men 46,7. Vi snackar dramatisk viktminskning här.

Efter frukost hoppade jag upp på vågen igen.
42,6.

Mina tankar vandrar mellan Stephen Kings "Thinner" (Förbannelsen) eller att jag av misstag vägt mig på febertermometern.

Det mest logiska är väl troligen att vågen behöver nya batterier. Frågan är om jag vågar sätta i några. Batterierna kan ju ha varit klena ganska länge...

Etiketter:

3 Comments:

At 8:38 fm, Blogger e said...

Aha, det är så man ska göra. Använda gamla batterier. Listigt. Att jag inte kommit på det tidigare.

 
At 2:08 em, Anonymous Anonym said...

E: Jag kom på vad det var! Man får inte (alternativt får visst!) ställa vågen på ojämnt underlag (tjock badrumsmatta). Då visar den helt galet!

 
At 8:26 fm, Anonymous Anonym said...

Haha, tänkte precis skriva det - ställ inte vågen på mattan! :) Jag gjorde det, visade 53,4 kilo, vilket resulterade i panikångestattack i fosterställning på golvet (som crohns-sjukt benrangel är jag livrädd för att gå ner i vikt).

Förresten, jag har en pytteliten fråga till dig med tanke på din inblick i musikvärlden. Kan du maila mig på tkjohansson snabel-a gmail.com?

 

Skicka en kommentar

<< Home