måndag, augusti 13, 2007

O-coolt

Jag är sur. Vill pissa på vissa människor. Som bara förstör för det höga nöjets skull, för att impa på polarna; få garva lite rått och tycka att man är jävligt cool i tre sekunder.

Varför är det kul att sparka alternativt slita loss en stupränna på ett bostadshus? Det kostar oss bara en massa pengar och extrajobb när vi ska ringa runt till hantverkare och få det lagat.

Innan jag åker på semester ska jag kolla upp om den där jäkla mini-affären har näringstillstånd för att ha öppet till midnatt. Det har han fan i mig inte haft förut. Tror inte närpolisen kan göra något åt saken, men man kanske kan tipsa om drogförsäljningen och försäljningen av cigarretter till underåriga.

Surkärring är jag idag!

Etiketter:

3 Comments:

At 10:07 em, Blogger Batbut said...

Jag är också surkärring! Och bitch! Och satkärring. Ska vi leka?

 
At 10:07 em, Blogger Humlan said...

Det skulle jag också vara! (=surkärring)
Det skulle jag också göra! (=kolla/anmäla) :(

 
At 10:13 em, Anonymous Anonym said...

Batbut: Jag såg det. Och med all rätt, tycker jag! Jag leker gärna Sura Leken med dig - anytime!

Humlan: Bra med medhåll. Jag riktigt längtar till imorgon.

 

Skicka en kommentar

<< Home