lördag, september 15, 2007

Bit ihop!

Sedan igår kväll har jag ont i magen. Lilla magen. Den där magen som är kopplad till Det Kvinnliga. Det känns som värsta mensvärken, men det gör ont precis hela tiden. Två gånger tidigare har jag haft ont på samma sätt. Ingen av gångerna har man kunnat sätta fingret på vad det kan vara. Däremot har man kunnat stoppa upp både ett och två fingrar i rumpan på mig, "för att kolla status" - så man fattar ju att jag drar mig för ett akutbesök. Man har gissat på att det handlat om cystor som man tydligen kan få i samband med ägglossning. Oh well. Ont som satan gör det i alla fall. Två ipren och jag kallsvettas fortfarande. Ska bli spännande att se om jag behöver fira min födelsedag på akuten...

Etiketter:

1 Comments:

At 6:01 em, Blogger Batbut said...

men Du... låter som cystor.. och btw, GRATTIS!!!! 25 eller?

 

Skicka en kommentar

<< Home